Verslag OSBO-slotavond in de Weijenbelt

13 apr 2016 11:43 | Geplaatst door Bernard | Geen reacties | Reageer

Dinsdagavond 12 april waren we nog een keer te gast bij de Weijenbelt vanwege de OSBO-slotronde in de derde klasse B. Voor ons eerste team stond er niets meer op het spel, we waren al kampioen. Voor 3 andere aanwezige teams wel die nog konden degraderen. Wat die degradatie betreft Pallas 4 verloor met 5-1 van Heerde 1 en ZZS 2 verloor met 2,5-3,5 van De Twello. Wat resulteerde in een exact gelijke eindstand voor Zwolle Zuid en Pallas zodat deze teams later nog een beslissingswedstrijd moeten spelen.
Wij speelden zelf tegen het eerste team van De Zeven Pionnen uit Epe. Een team waar we in het verleden nog nooit van hebben kunnen winnen en ook vanavond ging het mis. Bernard en Gerard Trentelman verloren terwijl Mike, Piet, Menno en Terpstra remiseerden. Een uitslag van 2-4 dus. Jammer dat we dit seizoen toch nog een wedstrijd verloren. Topscorer van ons team, maar ook van de hele poule is Menno met 5,5 uit 6.
Volgend jaar dus toch een klasse hoger en dan met een team van acht man.

Bekijk de foto’s van de slotavond.