Extra ledenvergadering op woensdag 20 april 2022 (herinnering)

20 apr 2022 10:36 | Geplaatst door Marcel | Geen reacties | Reageer

Ter herinnering, vanavond is er een extra ledenvergadering over de nieuwe statuten die we in september ter stemming in willen brengen in de jaarlijkse ledenvergadering. We zouden graag inbreng en feedback krijgen van de leden hierover.
We gaan er niets anders van schaken, maar het is wel belangrijk voor de club. Wil je enkel een kopje koffie komen halen, dan ben je ook van harte welkom.

Het bestuur nodigt leden en aspirant-leden uit tot het bijwonen van een extra ledenvergadering op woensdag 20 april 2022 (20:00 uur).

In de jaarlijkse ledenvergadering op september 2022 willen we een voorstel doen voor vernieuwde statuten en hier ook over stemmen. Graag willen we deze extra ledenvergadering gebruiken voor discussie en feedback. In september zit de agenda vaak al te vol, we denken dat het goed is in april deze extra discussie-avond te houden.
Kun je deze avond in april niet, dan horen we alsnog graag je op- en aanmerkingen.
Bijgevoegde documenten:

Verder is er voor september al een rooster beschikbaar voor het aftreden van bestuursleden. Bernard treedt dan af als algemeen bestuurlid, hij stelt zich wel beschikbaar als competitieleider. Marcel treedt terug als secretaris en is wel herkiesbaar. Mocht iemand al besloten hebben secretaris te willen worden, laat het weten.
In september zijn er 2 vacatures voor algemeen bestuurslid. We willen leden vragen na te denken of ze het leuk zouden vinden om bestuurslid te worden. Algemeen bestuurslid is inhoudelijk geen zware functie, je mag vooral meedenken en meepraten.